Post by agezviarigad on Mar 5, 2022 13:32:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dandara: Trials of Fear Edition ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dandara: Trials of Fear Edition IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod många kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Dandara: Trials of Fear Edition 2022 version ▞▞▞
Dandara är en omedelbar klassiker. Prestanda är bra på mobil; grafiken är vacker, och så är musiken. En utmärkt, beroendeframkallande Metroidvania. Jag kommer att betygsätta den med fem stjärnor om den någonsin har fullskärmsstöd för smartphones med ett hack som mitt (Moto G7 Plus).
Fantastiskt spel, det har helt klart designats för mobila enheter och det syns. Rörelse känns speciellt bra även med begränsningarna hos en pekskärm. Metroidvania är min favoritgenre och jag är så glad att jag hittade en bra på min telefon
Underbart spel Detta är min andra gång att köpa den på en annan plattform och jag svär det förmodligen inte är min sista.
Morgiana: Mysteries Adventure Adventure vnag
Det går inte att spara i molnet
Det här spelet är så bra och dumt svårt!Det finns bra verktyg som hjälper till med svårigheten, men kurvan är brant. Jag njuter av uppmärksamheten på detaljer och lore också. Det har varit en fantastisk upplevelse hittills!
Kul men det skulle vara trevligt med några fler Saving Camp-platser.
Dandara: Trials of Fear Edition Avontuur laz
En av de bästa spelen jag någonsin spelat på mobilen. Tack dev
Stor Metroidvania med stor mekanik
Det är ett jävligt bra spel som förstörts av dåliga kontroller. Om standardbrandmekanikern skulle ladda snabbare istället för att ta en halv sekund på sig att aktivera, om uppskjutningsförmågan skulle möjliggöra ytterligare placering och om det vanliga skottet skulle gå längre, skulle det vara idealiskt. Jag är inte säker på om dessa är avsiktliga konstruktioner som är gjorda för att utgöra en utmaning, men de orsakar frustration, hindrar framsteg och begränsar vad som borde vara en njutbar upplevelse.Det är bara ett spel, du kan tillåta dessa saker och det är fortfarande svårt.
Det här är ett enastående spel. Tog lite tid att vänja sig vid kontrollerna, då de är lite ovanliga för ett actionspel, men väldigt tillfredsställande när jag vant mig vid det. Mycket ett kärleksbrev till spel av typen Metroidvania, älskar atmosfären och tonen i den visuella stilen. Musik är fantastisk. Högsta rekommendation jag kan ge för ett spel, skulle ge 10 stjärnor om jag kunde. Värt varenda dollar och lite till.
Kontrollerna i det här spelet är omöjliga.
Dandara: Trials of Fear Приключения inq
Ett unikt plattformsspel med anständiga pussel, det är förmodligen mitt favoritspel på Nvidia Shield
Sensationell
Dandara: Trials of Fear Приключения inq
Detta kan vara det bästa premiummobilspelet jag någonsin har spelat. Det unika kontrollschemat tar tid och övning att anpassa sig till men fungerar förvånansvärt bra för en mobil enhet och miljön/striden är gjord för det, det finns massor av utforskning att göra med dina förmågor, ljudspåret är kusligt och stämningsfullt, och pixeln konst är enkel och charmig. Om något så önskar jag bara att snabbresemenyn skulle markera de specifika områdena på kartan först, eftersom bara namnen kan vara svåra att komma ihåg.
De senaste uppdateringarna gör att det här spelet inte går att spela offline..snälla har det fixat... Edit: Dev fixade problemet..TQ
Det är förmodligen det bästa spelet i appbutiken (kanske knutet till Kingdom New Lands). Dandara är ett vackert spel. Det var redan värt pengarna innan den stora innehållsuppdateringen; det extra innehållet är bara Rawfury som skämmer bort oss. En perfekt 5/7!
Bra pekkontroller
Fantastisk
Awesome Metroidvania spel.
Fantastiskt metroidvania-spel med mycket annorlunda rörelse än andra 2d-spel. Jag var tvungen att köpa konsolversionen efter att ha spelat den på min telefon eftersom jag skulle bli supertrötta händer efter att ha spelat en stund. Rekommenderade en handkontroll för att spela detta under längre perioder!
Jag hatar pixlade spel.
Utmärkt spel med unik rörelse mekaniker.
Höga produktionsvärden över hela linjen.Spelet är roligt och ibland utmanande. Mängden innehåll är ungefär tillräckligt. Det största problemet är att pausknappen ständigt aktiveras även när handen/fingret inte är nära själva knappen.
Vackert gjort och kul att spela
Älskar spelet utmanande och roligt. HUR FAN KOMMER JAG IN I PIONEERFACILITETEN? Bra spel 10/10 👍
Grymt bra. Bra soundtrack. Älskar sci-fi-temat.
coola bönor
Enligt min åsikt är det bästa sättet att spela detta spel på en pekskärms mobilenhet. Älskade det!
Spelet kraschar och jag får en statisk skärm med bara förvrängd snö som på gamla tv-apparater. Startade om min telefon och ingenting fungerar.
Otroligt spel!! Kontrollerna är fantastiska, jag älskar det snabba spelet och utmaningen var helt rätt för mig. Nivådesignen och fiendens variation höll mig på tårna hela tiden och jag ville alltid se mer. Det är också ett fantastiskt spel. Om du vill ha en metroidvania som spelar bra på telefoner, skaffa definitivt denna, den är väl värd priset!
Detta är i huvudsak ett Metroidvania Souls-spel. Kontrollerna är ganska bra för ett mobilspel. Även om rörelsen i huvudsak är sikta och flytta till ditt mål, och genom att flytta flyger du i en rak linje. Det har konsekvenser för hur du rör dig och gör spelet ganska taktiskt i hur du rör dig. Jag blev lite tillbakatagen först av detta men det är intuitivt och de får ikt att fungera riktigt bra. Pixelgrafiken går inte så långt in i retrovärlden så saker dyker upp från skärmen som de borde. Det är faktiskt utmanande, men allt har ett självklart sätt att hantera. Kartan är riktigt snygg, med typiska Metroid-upplåsningar och backspårning. Det finns inga gotchas när det gäller prissättning/mikrotransaktioner. Ärligt talat skulle jag gärna betala $10 för ett spel som detta på Android. Det är en unik version av ett fåtal format, gjord med fantastisk musik och konstnärlig stil.
Fantastiskt metroidvania-spel med unik gameplay och underbar grafik. Det är lite kort men med tanke på priset på mobilen och kvaliteten på spelet, skulle jag säga att det är 100 % värt det, speciellt med det nya innehållet som lagts till gratis som verkligen bidrar till upplevelsen. Fungerar utmärkt med en handkontroll på en Chromebook (Pixelbook Go).